Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden, retourneren & klachten

Verzend, Klacht en Retour Policy van Recap:

 

Verzenden:

Alle online bestellingen geplaatst op een normale werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 worden normaal gesproken op de eerstvolgende werkdag bezorgd. Bestellingen na 15:00 worden op de 2de werkdag na bestelling bezorgd. Indien u betaald per bank overboeking (i.p.v. Ideal, Creditcard of Klarna) kan dit enkele dagen langer duren.

 

We versturen gratis (in Nederland) als de totale bestelling een waarde heeft die hoger is dan € 50,00. In elk ander geval (als de bestelling een waarde heeft van € 50,00 of minder) brengen wij € 5,95 in rekening.

 

Voor bestemming België, Luxemburg en Duitsland berekenen wij standaard € 9,95 voor de verzendkosten. Voor overige bestemmingen in Europa berekenen wij € 14,95 voor de verzendkosten. In deze gevallen zullen de leveringen enkele dagen langer duren dan gebruikelijk.

 

Ophalen:

U kunt uw bestelling natuurlijk ook (en altijd gratis) ophalen in onze winkel in Amersfoort, selecteer dan: Ophalen in de winkel bij de verzend opties van uw bestelling en vindt hier onze adresgegevens en openingstijden.   

 

Retouren:

Alle retour paren moeten worden gebracht of verstuurd naar Recap Footwear, Riddergang 9, 3811 DB, Amersfoort, NL. Binnen 14 dagen na aankoop. De verbonden verzendkosten zijn in dit geval altijd voor eigen rekening, maar zelf (gratis) terug brengen naar de winkel in Amersfoort kan natuurlijk ook. Vindt hier onze adresgegevens en openingstijden van onze winkel in Amersfoort.   

 

De schoenen moeten altijd in nieuw staat verkeren, ongedragen zijn en in de originele verpakking worden verstuurd met een kopie van de aankoopbon. In dit geval zullen we de schoenen (dus niet de verzendkosten) binnen 20 dagen aan u vergoeden. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden helaas niet aangenomen. 

 

Na 14 dagen zijn wij niet langer verplicht om retouren aan te nemen, te vergoeden of te ruilen. 

 

Klachten:

Onze garantie periode is 3 maanden na de aankoop. Indien het om een terechte klacht gaat (hiermee wordt bedoeld een technische fout aan het product die niet door u is veroorzaakt) zullen we na beoordeling overgaan tot vergoeding van het product binnen 20 dagen na ontvangst.

 

Klachten die veroorzaakt zijn door eigen toedoen, slijtage, slecht onderhoud maar ook gevoelige materialen en ritsen kunnen wij helaas niet vergoeden.

 

We raden u dan ook aan om eerst contact met ons op te nemen voordat u deze naar ons verzend, liefst per mail waar u uw klacht verwoord met een duidelijke foto van de klacht (indien mogelijk). U kunt ons bereiken door te bellen tijdens de openingstijden naar +31 (0)33 4451555 of een e-mail te sturen naar [email protected] 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »